.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز محدودیت‌ های ترافیکی در جاده ها
محدودیت‌ های ترافیکی در جاده های مازندران اعمال شد.

به گزارش شمال نیوز:سرهنگ محمدرضا خسرویان سرپرست پلیس ‌راه مازندران گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای چهارشنبه 27، پنج‌ شنبه 28 و جمعه 29 بهمن امسال از محور هراز ممنوع است.

 

وی افزود: تردد تمامی تریلرها به‌ جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 22 روز جمعه 29 بهمن‌ امسال از محور تهران به قائم ‌شهر و برعکس ممنوع است.

سرپرست پلیس ‌راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج، چالوس همچنان ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه 29 بهمن از کرج به سمت مرزن ‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌ راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 همان روز از مرزن ‌آباد به سمت کرج به ‌صورت یک ‌طرفه خواهد بود.

سرهنگ خسرویان افزود: تردد انواع تریلی همچنان از محور هراز ممنوع است.

وی با تأکید بر رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب، گفت: با توجه به وضعیت جوی و لغزنده بودن محورهای استان لازم است خودروها مجهز به تجهیزات زمستانی به‌ ویژه زنجیرچرخ باشند.

سرپرست پلیس ‌راه مازندران افزود: با توجه به لغزنده بودن سطح محورها و ورود سامانه بارشی در روزهای پایانی هفته افراد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

سرهنگ خسرویان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌ های مازندران با شماره ‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌ صورت شبانه ‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌ های استان است./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.